POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [15.01.2020, 08:26:56] • Świnoujście

Znieczulica czy emocje opadły?

Znieczulica czy emocje opadły?

fot. Czytelnik

Rok temu na placu Wolności świnoujścianie gromadnie żegnali światełkami prezydenta Gdańska.12 miesięcy po tej tragedii na placu są już tylko światełka.

Był szok i niedowierzanie. Że w tak uroczystym dniu, gdy Polacy jednoczyli się w akcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, mogło dojść do takiej tragedii. Po śmierci prezydenta Gdańska mieszkańcy naszego miasta spontaniczne spotkali się na placu Wolności. Byli: prezydent Janusz Żmurkiewicz, radni i urzędnicy miejscy. Zapalano znicze jako symbol pamięci o zamordowanym Pawle Adamowiczu.

Rok po tej tragedii, emocje już najwyraźniej opadły. I chyba niewielu w naszym mieście pamięta o tej śmierci. Na chodniku ustawiono zaledwie kilka zniczy.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 110, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-110 z 110

Gość • Czwartek [16.01.2020, 21:41:53] • [IP: 77.88.191.**]

A kim on był dla Swinoujścia ?! Nikim, zwykły człowieczek z różnymi grzeszkami ale z Gdańska - i tyle w temacie.

Gość • Czwartek [16.01.2020, 11:58:49] • [IP: 176.221.123.***]

[16.01.2020, 10:18:45] • [IP: 109.241.63.**] Oczywiście, to był ostatni polak z problemami mieszkaniowymi. Teraz już takich nie ma. A przynajmniej nie protestują.

Gość • Czwartek [16.01.2020, 11:02:23] • [IP: 93.94.190.***]

20:21:29] • [IP: 87.78.224.***] Oj, nie masz fartu a raczej wykształcenia: nie" mea kulpa", lecz" mea culpa".

Gość • Czwartek [16.01.2020, 10:34:30] • [IP: 37.47.176.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [16.01.2020, 10:18:45] • [IP: 109.241.63.**]

"Nie żyje Wojciech" Harry" Dąbrowski. Przez kilka tygodni w namiocie, pod oknami prezydenta Gdańska, Pawła Adamowicza głodował. Wojciech Dąbrowski przez półtora miesiąca mieszkał i protestował przed Urzędem Miejskim w Gdańsku przeciwko eksmisji z lokalu komunalnego, w którym mieszkał razem z chorą żoną." Oto prawdziwy obraz Adamowicza. A kto tęskni za potworami, łapownikami, wrednymi urzędasami?! Kto tęskni za kimkolwiek z PO - Partii Oszustów? Za Amber Gold?! Czy ktoś tu zwariował, że o takiej tęsknocie za złem pisze?! Na Adamowicza był prawdopodobnie wyrok, to go wykonano tak jak to robi mafia, publicznie i dla postrachu. Widocznie nie chciał się dzielić z kim trzeba, lub obawiano się prokuratury i śledztw, jakie miały mieć miejsce w sytuacji posiadania aż tylu mieszkań niewiadomego pochodzenia przez zabitego. Jaka więc znieczulica?

Gość • Czwartek [16.01.2020, 10:02:54] • [IP: 46.170.136.**]

Znieczulica? Ale czyja? Czy autor tekstu i czytelnik byli w Gdańsku na uroczystościach w Katedrze, pewnie nie bo zamieścili by jakieś zdjęcie Takto wygląda Zwyczajna HIPOKRYZJA!!

Gość • Czwartek [16.01.2020, 09:10:49] • [IP: 89.151.34.***]

To nie jest miejsce na czczenie pamięci kombinatora.Wczoraj pani Kudrycka /POKO/ posłużyła się nazwiskiem Adamowicza jako przykład nienawiści przez rząd Polski.To jest HANBA. Totalna użyje wszystkiego do walki politycznej bez umiaru.

Gość • Czwartek [16.01.2020, 08:34:23] • [IP: 178.238.250.**]

Podobno mają być obchodzone cyklicznie, miesięcznice. Każda pod innym mieszkaniem denata.

Gość • Czwartek [16.01.2020, 08:10:10] • [IP: 109.196.114.**]

Wystawcie pomniki wszystkim pomordowanym przez UB i Milicje w czasach komuny a nie stawiacie pomniki ich kontynuatorom takim jak Wałesa Jankowski i wielu innych." oto stary jest kombatant co zaslugi ma wspaniale kiedys z ludem byl pod stocznia noce spedzał w styropianie. ..teraz sie użadzil niezle i ma w dupie robotnikow co dzin kradnie ile wejdzie i nie znosi glosnych krzykow" cala prawda o UW UD PO. Zatkali wam buzie donosami i pieniedzmi wy wielcy obroncy demokracji i po 89 roku komune zmienili tylko w nazwie.Ludzi wyrzuciliscie na bruk zabraliscie im prace i godnosc a swoje dzieci posadziliscie na stanowiskach.Komuchy daly wam mozliwosc kradziezy w zamian za nie patrzenie im na rece a ci obsadzali sady urzedy stanowiska soba i swoimi.Dzis czerwona zaraza wraz z zolniezami sie buntuje bo przywileje im zabieraja.Sedzia komuch dal aplikacje temu kto go popieral a nie temu kto z nim walczyl.Bylem przeciwny PiSiorom do momentu kiedy nie zabrali sie za to szemrane towarzystwo w togach.Powodzenia

Gość • Czwartek [16.01.2020, 07:31:11] • [IP: 192.95.4.***]

Jak ktoś wierzy w śmierć tego żyda, to jest naiwnym frajerem.

Gość • Czwartek [16.01.2020, 07:12:02] • [IP: 188.147.36.***]

Dziwicie się, że ktoś postuluje kult uwikłanego w sprawy prokuratorskie Adamowicza? Żyjemy w erze marszałka Senatu, Grodzkiego, koperta to ma być naturalna droga kariery.

Gość • Czwartek [16.01.2020, 06:30:07] • [IP: 84.74.155.***]

, , JAKIE ŻYCIE TAKA ŚMIERĆ''(cytat)

Gość • Środa [15.01.2020, 21:12:32] • [IP: 185.69.255.**]

Ze Swinoujscia byl?

Gość • Środa [15.01.2020, 20:21:29] • [IP: 87.78.224.***]

Do IP 216 Mea Kulpa...z pod Odessy, przepraszam, masz racje.

Gość • Środa [15.01.2020, 20:17:43] • [IP: 94.254.232.***]

Złodziejstwo to teraz zaszczyt

Gość • Środa [15.01.2020, 20:09:29] • [IP: 2.200.219.***]

Kazdego dnia odchodza nasi bliscy. Jest to nasze osobiste przezycie. Pamietamy zawsze o tych co odeszli i odwiedzamy ich groby- tam jest miejsce na stawianie zniczy. Jestem ciekawa czy zapalacie znicze na grobach waszych rodzicow, znajomych w rocznice ich smierci

Gość • Środa [15.01.2020, 19:08:49] • [IP: 176.221.122.**]

BEZ PRZESADY!!OSTATNIO SLYSZELISMY O PODOBNYCH MORDACH NA MATKACH, OJCACH, DZIECIACH-NADER UCZCIWYCH LUDZIACH I NIKT NAWET NIE WSPOMNI, !!A MY MAMY WSPOMINAC CZLOWIEKA, KTORY SIE NIE ROZLICZYL, WIELE NIEJASNYCH SPRAW ZABRAL ZE SOBA DO GROBU.NA PEWNO SZKODA ZYCIA, ALE DLACZEGO MY MAMY CZCIC TAKIE OSOBY??

Gość • Środa [15.01.2020, 18:39:32] • [IP: 176.221.123.***]

, 17:50:42] • [IP: 164.127.216.***] Jeżeli matka przestrzegała służby to gdzie one były. Kto je nadzorował? Dlaczego musimy" awansować" do statusu VIP-a aby czuć się bezpiecznie?

Gość • Środa [15.01.2020, 18:35:31] • [IP: 178.235.147.***]

te wpisy są żenujące...zapamietaj że jutro może w twojej rodzinie stanie się tragedia??...jak będziesz się czuł. ..jak napiszą to był złodziej...menda i co najbardziej gorszego itd...

Gość • Środa [15.01.2020, 18:32:49] • [IP: 37.47.168.**]

miał siedem mieszkań teraz ma jedno...

Gość • Środa [15.01.2020, 18:32:28] • [IP: 164.127.216.***]

18:13 • 87.78.224.*** Rażący (i zabawny nawet) błąd" z pod" ujawnia niski poziom intelektualny autora tego wpisu, podobnie jak brak interpunkcji oraz stosowanie drastycznych wulgaryzmów połączonych z świętymi Imionami.

Gośćŕi • Środa [15.01.2020, 18:28:43] • [IP: 31.0.85.***]

37 47 190** prawda, też tak myślę od tamtej chwili, dzięki za pozdro

Gość • Środa [15.01.2020, 18:23:08] • [IP: 185.210.39.**]

Adamowicz to przykład jak chciano wykorzystać jego śmierć do walki z pisem. No i... nie udało się znów. Wnioski wyciągnijcie sami kto wam robi wodę z mózgu.

Gość • Środa [15.01.2020, 18:13:13] • [IP: 87.78.224.***]

Typowo Chrzescijanskie, niestety? W Imie Ojca i Syna zajebac skurwysyna. Skad ta nienawisc? Ano ze wschodu z pod Ostendy, bo to zydowscy bolszewicy taka kulture w tym Kraju zasiedlili. Ruski wiedzial co robi goniac tych warcholow.

Gość • Środa [15.01.2020, 17:54:06] • [IP: 80.153.159.**]

Bylo minelo. Po co to rozpamietywac.

Gość • Środa [15.01.2020, 17:53:46] • [IP: 178.238.250.**]

po złodzieju płaczo... śmiech:))))

Gość • Środa [15.01.2020, 17:50:42] • [IP: 164.127.216.***]

Adamowicz zginął wskutek fatalnej organizacji fety WOŚP w Gdańsku. Sprawdzono, że połowa zatrudnionych ochroniarzy miała mniej niż 18 lat, że nie zgłoszono tej zabawy jako imprezy masowej, więc w pobliżu nie było karetki. Po wejściu mordercy na scenę nikt nie reagował, a ochroniarze powinni VIPa zaraz wyprowadzić lub otoczyć jako chronionego. Lepiej się zatroszczcie o poszanowanie tej śmierci w ten sposób, by totalna opozycja nie wykorzystywała morderstwa w sposób polityczny. Już udowodniono, że morderca w więzieniu nie miał dostępu do TVP Info, emitowano tam natomiast TVN24. Dokładnie opisano, jak matka zabójcy przestrzegała służby przed nim, jak się leczył na schizofrenię. Mimo to wygodne i nęcące jest tańczenie na grobie Adamowicza przez część elektoratu PO i POlityków w formie sugerowania, iż był to mord polityczny. Morderca nie należał do żadnej partii - a Cyba, morderca Rosiaka z PiS w Łodzi - należał kiedyś do PO! (Chciał zabić też Kaczyńskiego).

Gość @@@ • Środa [15.01.2020, 17:15:03] • [IP: 95.41.49.***]

I co na to powie teraz Jego Ekscelencja Biskup Terlikowski? No gdyby był Królem Wolski to pamiętano by o Nim...⛪⛪⛪

Gość • Środa [15.01.2020, 17:07:05] • [IP: 176.221.123.***]

Tytuł jest niewłaściwy ?Od śmierci prezydenta Adamowicza wydarzyło się wiele tragicznych zdarzeń, choćby zestrzelenie samolotu przez wojska Irańskie i śmierci 176 0sób. ..Powinniśmy pamiętać o zbrodni popełnionej na Adamowiczu i przyczynach które do zbrodni doprowadziły.

Gość • Środa [15.01.2020, 17:06:51] • [IP: 164.127.216.***]

Zdumiewające. Są tu osoby odmawiające katolickości tym, którzy nie życzą sobie czczenia osoby z cieżkimi zarzutami prokuratorskimi. Nie są to zarzuty wydumane. Neuman na nagraniu wewnętrznej partyjnej rozmowy z Tczewa eksponuje Adamowicza jako nie do wybronienia:" – Jedynym gościem jest Adamowicz, który ma absolutnie mega twarde rzeczy, które mogłyby go wyprowadzić w kajdankach". Przecież PO zerwała politycznie z Adamowiczem! Newsweek, a nie Gazeta Polska, pierwszy napisał o niejasnej sytuacji majątkowej prezydenta Gdańska. W jaki sposób katolicy musieliby się w imię swojej wiary godzić na CZCZENIE takiej osoby?! Rozumiem jakieś akcenty pamięci bezpośrednio po śmierci tego człowieka rok temu, ale żeby znając dwuznacznosć jego życia czcić go regularnie?! Właśnie ludzie bez sumienia chcą to robić wykorzystując rzecz politycznie, jako mord polityczny. To wyjątkowe c h a ms two.

Gość • Środa [15.01.2020, 17:04:43] • [IP: 109.196.114.**]

Jak ludzie chcieli upamiętnić tragiczie zmarłego kaczyńskiego to było wielkie larum bo to PiSowiec.Nikt nie patrzył ze jak by nie bylo byl to prezydent Polski ktory zginął na słuzbie bo w oficjalnej wizycie upamietniajacej naszych pomordowanych obywateli.Adamowicz zginął tragicznie i niigdy takie sytuacje nie powinny mieć miejsca ale honorowanie go poprzez nazywanie ulic urzedow jego nazwiskiem albo stawianie pomnikow to żart.Z Janowskim tym ksiedzem Wałesy bylo podobnie.Jak mu pomnik stawiali to ludzie krzyczeli zeby tego nie robic bo najprawdopodobnie byl funkcjonariuszem UB i ma wiele za uszami.Pomnik postawili i sami potem go burzyli ale już Janowski nie był ksiedzem Wałesy tylko PiSowskim ksiedzem pedofilem, Adamowicz mial wiele za uszami a sami poslowie PO mowili wtedy ze ma twarde zarzuty za ktore pojdzie siedziec

Gość • Środa [15.01.2020, 17:03:01] • [IP: 37.248.166.***]

Zidiocenie lemingow. Manipulatorzy z WSI i mafii paliwowej żerują na ich strachu przed PIS. A lemingi jak pelikany łykają w lot nastroje. :-D

Gość • Środa [15.01.2020, 16:40:27] • [IP: 80.157.183.**]

Ale czego nie rozmiencie zawistni ludzie. Gdyby on zmarl w zaciszu domowym badz w szpitalu, bedac chorym, nikt by takiego szumu nie robil. tu chodzi o to ze w naszym, niby spokojnym kraju, na oczach wzytskich zostaje zamordowany CZLOWIEK. i to jeszcze w takim dniu i takiej chwili. Ale wy najmadrzejsi wiecie i trzeba byc do szpiku zajadlym, bo inaczej sie nie.

Gość • Środa [15.01.2020, 16:26:48] • [IP: 83.25.24.***]

Moim idolem nie był.

Gość • Środa [15.01.2020, 15:59:13] • [IP: 5.173.136.***]

Do Gość [15.01.2020, 12:38:15] ---- Gadasz jak typowy ruski troll. Mamy prawo do własnego kraju oraz wyboru również innych partii jak chociażby SLD czy PO

Gość • Środa [15.01.2020, 15:58:49] • [IP: 78.10.206.*]

Codziennie gdzieś mordują jakiegoś człowieka o wiele bardziej wartościowego niż on. Nawet jego koledzy z PO nie chcieli mieć z nim nic wspólnego.

Gość • Środa [15.01.2020, 15:57:03] • [IP: 78.10.206.*]

Kompletnie wam odbiło?? Upamiętnianie człowieka, który nie dał rady rozliczyć się z …...7 mieszkań? Ludzie, toż Urząd Skarbowy zarzucił mu że więcej ma niż zarobił!!Nawet zona z córka śmały się w Kościele...

Gość • Środa [15.01.2020, 15:54:51] • [IP: 62.69.254.***]

Może POrtret trumienny w ścianę UM Świnoujścia wmurować jak tak święcie zasłużony

Gość • Środa [15.01.2020, 15:53:47] • [IP: 78.10.206.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [15.01.2020, 15:49:27] • [IP: 83.11.152.***]

Po jego śmierci zorganizowano zbiórkę na POmoc rodzinie. Zebrano ok. 14.000.000 zł. I co? Ano nic. W Y P A R O W A Ł Y.

Gość • Środa [15.01.2020, 15:39:26] • [IP: 83.245.240.***]

Gość • Środa [15.01.2020, 12:38:15] • [IP: 176.221.123.**] Ty za to zasługujesz, by ktoś kupił Ci słownik...

Gość • Środa [15.01.2020, 15:36:19] • [IP: 178.235.147.***]

wstydzcie sie wasze komentaze czytaja ludzie z calej polski i nie tylko.wstyd

Gość • Środa [15.01.2020, 15:31:58] • [IP: 176.221.123.***]

A kum on był? Wynalazł lek na raka? Aaaa przepraszam, żył z pensji podatników. To tak, trzeba go uczcić. Znicze na raz! Ale już!

Gość • Środa [15.01.2020, 15:17:01] • [IP: 37.47.143.**]

Pamiętamy o Prezydencie każdy przeżywa po swojemu a świeczki no cóż trzeba dbać o ekologię.

Gość • Środa [15.01.2020, 14:47:15] • [IP: 37.248.166.***]

A on tu zginął? Nie rozumiem tych urojeń.

Gość • Środa [15.01.2020, 14:27:42] • [IP: 94.254.234.*]

liczyłeś na cykliczne pielgrzymki? ludzie zyja swoim zyciem i problemami, za cienki w uszach chlopina byl zeby stawiac mu pomniki i czcić prezydenta z 2 konca wybrzeża, co sie stalo to sie nie odstanie, milo że ktokolwiek zapalił znicz przy murku na placu, gdzie nigdy nikt nie spoczął, może by tak zdj z grobu Św pamięci Prezydenta a nie z beton placu, zostałeś redaktorze zaorany idz zapal znicza ku chwale choinki i usychającego krzaka, modli sie w glowie i z serca a nie na placu ze znicza

Gość • Środa [15.01.2020, 14:27:24] • [IP: 37.47.166.***]

Do 178, 238, 240 Polecam łyczek święconej wody dla ochłody, oraz piosenkę z kabaretu Olgi Lipińskiej" Daj se luz..." dostępnej na You Tube. Kiedyś (dawno temu) na lekcjach religii uczono mnie o miłości bliźniego i choć dziś nie praktykuję, zapamiętałem. Z postów wynika, że w tym mieście niema katolików, tylko sami KATOLE, którzy nie uważali na lekcjach religii i nie słuchają słowa bożego na kazaniach. Czy kochać należy tylko" świętych" (?) namaszczonych przez kler katolicki, czy każdego bliźniego swego, jak mówi modlitwa?" DAJ SE LUZ" i zdejmij MOHER, skoro się zgrzałaś.

PLO • Środa [15.01.2020, 14:18:49] • [IP: 83.246.65.***]

Jaka róża taki cierń, jakie życie taka śmierc

Gość • Środa [15.01.2020, 14:10:45] • [IP: 37.47.186.**]

Co ludzie powiecie o swoim prezydencie, ?To przecież exsraklasa w tej kategor.Zamknąć dzioby i patrzeć na swoje podwórko

Gość • Środa [15.01.2020, 14:07:28] • [IP: 194.248.50.***]

Co 7 minut ginie chrześcijanin. W zeszłym roku dokonano 42mln aborcji. Adamowicz nie żyje od roku.

Gość • Środa [15.01.2020, 13:55:30] • [IP: 83.8.110.***]

bez komentarza.

Gość • Środa [15.01.2020, 13:49:23] • [IP: 83.11.184.**]

ZAPEWNETO TA KSZYKACZKA ZZZZZZ POD SĄDU DODAŁA POST, W ES KOBIETO SIĘ OGARNIJ BO TA GŁUPOTA KIEDYS CIE ZNISZCZY. NIE MAJĄ WSTYDU DAWAC I JESZCZE LUDZI POSĄDZAC O ZNIECZULICĘ.

Gość • Środa [15.01.2020, 13:42:58] • [IP: 83.11.184.**]

DO kogo ta mowa, chyba że co dzien będziemy zapalac za zmarłego w swinoujsciu na placu swieczki, co za przytyk, jak były miesięcznice za prezydenta polski to oplówali i szydzili a tu chcieli by żeby upamiętniac zwykłego człowieka który zginą z rąk psychicznie chorego człowieka, żenada dzieniektórych.

Gość • Środa [15.01.2020, 13:38:21] • [IP: 176.221.123.*]

Jaka bzdura! Moze nazwijmy ulice ku jego pamięci, pomnik postawmy i nazwijmy tunel pod patronatem Prezydenta Adamowicza... Stał się dramat, coś czego nie powinno być, ale uważam że artykuł jest bezsensowny! Co to ma być? Zwykły popis żeby ponarzekać na coś i szukanie dziury w całym. Bardziej wartościowe będzie pomyślenie o zmarłej osobie i (w zależności od wyznania) krótka modlitwa, niż tworzenie jakiś miejscowych obrządków z tej okazji...

Gość • Środa [15.01.2020, 13:26:49] • [IP: 87.78.224.***]

Po smierci szkalujecie i rozliczacie czlowieka? Wescie sie wreszcie za zywotnych banksterow takich jak Matoluszek czy bolszewika Jareczka i wielu innych. Od zmarlych wara burakii, bo to do niczego dobrego nie doprowadzi taka pisowska nienawisc.

Gość • Środa [15.01.2020, 13:08:23] • [IP: 178.235.147.***]

249, Moze zorganizowac trzeba zbiorke na cieple ubranka dla spiacych okoni.Wszak w wodzie jest bardzo zimno.

Gość • Środa [15.01.2020, 12:58:12] • [IP: 176.221.122.**]

patologia PO I Koalicji ubywatelskiej, wypad

Gość • Środa [15.01.2020, 12:49:39] • [IP: 37.47.190.***]

Polska to taki dziwny kraj gdzie złodzieje i mafia ma się dobrze, gdzie żaden z zamieszanych w milionowe przekręty polityków nigdy nie odpowiedział i nie odpowie za przekręty. Gdzie złodzieji całuj się w rękę i przed nimi się klęka. Adamowicz był jednym z nich ale to że zginął w taki sposób uczyniło z niego męczennika. Pytanie kto zlecił to zabójstwo - bo nic nie jest dziełem przypadku. Ja obstawiam kolegów z PO😀 pozdrawiam myślących.

Gość • Środa [15.01.2020, 12:42:53] • [IP: 88.218.255.**]

Przestańcie gloryfikować śp Adamowicza ile ludzi niewinnych zginęło i nikt ich nie wspomina.

Gość • Środa [15.01.2020, 12:38:15] • [IP: 176.221.123.**]

Polacy nie zasloguja na wlasny kraj..sami wszystko zniszcza, zdepcza nie ma gorszej sekty niz wyznawcy pislamu.

Gość marek5424 • Środa [15.01.2020, 12:16:16] • [IP: 5.173.249.**]

Nic nadzwyczajnego, jest silny prąd od morza cofka, gdzieś na dnie w tym miejscu leży jakaś przeszkoda, lub jest górka, która podnosi prąd wody do góry. Akurat trafiło na śpiącą ławicę okoni i podnosi je. Biedaki zaspane i zdezorientowane próbują wrócić na dno, żeby dalej pospać. To zjawisko ustanie gdy tylko skończy się przypływ. Pozdrawiam

Gość • Środa [15.01.2020, 12:15:35] • [IP: 178.238.247.**]

beatyfikować go na świętego męczennika totalnie beznadziejnej opozycji

Gość • Środa [15.01.2020, 12:14:44] • [IP: 178.238.240.**]

Do gościa 37.47.166... a kto to jest" katole z PISU"? Jeżeli mam inny pogląd, to muszę być obrażana i nazywana katolem. Innego argumentu już nie ma, tylko wyzwiska. Patologia z PO. I fajnie brzmi...a Adamowicz świętym jeszcze nie jest i nie będzie, żeby pomniki mu stawiać i czcić. W miejscach publicznych sporo ludzi ginie. Ale się zgrzałam...teraz luz :)

Gość • Środa [15.01.2020, 12:11:40] • [IP: 178.238.249.***]

Jaki człowiek i jego czyny taka po nim pamięć.

Gość • Środa [15.01.2020, 12:08:41] • [IP: 176.221.113.**]

Ludzie stawiają znicze, a żonę sfotografowali jak się śmiała.

Gość • Środa [15.01.2020, 11:46:40] • [IP: 37.47.139.***]

ktoś dobrze napisał siedzi w USA i popija drinki z palemką i ma ubaw z takich idiotó..w.

Gość • Środa [15.01.2020, 11:27:02] • [IP: 178.238.240.***]

zamordowali człowieka, męża, ojca, Polaka. Postawcie się w miejscu najbliższych i zdobądżcie na chwilę refleksji. Niech świat nie będzie jak Wasze komentarze-beznadziejny

Gość • Środa [15.01.2020, 11:24:29] • [IP: 81.17.27.***]

A ch. z tym Chazarem. Jeszcze większy przekrętas niż nasz Beton. Po prostu gorąco dziadowi robiło się koło dupy i uciekł do Kulczyka. Nie ma co opłakiwać złodzieja. Zamiast znicza, to można śmiało postawić jemu soczystego, porannego stolca.

Gość • Środa [15.01.2020, 11:16:26] • [IP: 188.29.165.***]

chwalić wałkowiczów cdn

Gość • Środa [15.01.2020, 11:15:01] • [IP: 176.221.122.**]

dajcie spokój, co to jakis swięty?

PLO • Środa [15.01.2020, 10:58:09] • [IP: 83.246.65.***]

W domu sobie zapal znicze, na pielgrzymkę idź, albo rzuć się do kanału, emocje gwarantowane, stary kodomito.

Gość niedzielny • Środa [15.01.2020, 10:56:31] • [IP: 62.28.36.***]

To takie polskie

Gość • Środa [15.01.2020, 10:51:59] • [IP: 178.238.249.**]

Skąd Adamowicz miał 7 mieszkań i prawie 5 milionów majątku w wieku 47 lat był skorumpowany i tyle nie bądźcie naiwni politykom nie chodzi o Polskę i Polaków tylko o to źeby się dorobić. Źeby nakraść jak najwięcej.

Gość • Środa [15.01.2020, 10:51:36] • [IP: 176.221.123.**]

Gość • Środa [15.01.2020, 10:33:00] • [IP: 37.47.166.***] czas, start !

Gość • Środa [15.01.2020, 10:50:47] • [IP: 178.238.250.**]

Wesoła wdówka Adamowiczowa już wpisała do swojego oświadczenia majątkowego do Europarlamentu wszystkie 9 mieszkań. Tak, że się nie martwcie, wszystkie się odnalazły.

Gość • Środa [15.01.2020, 10:49:06] • [IP: 5.173.136.***]

Następna miesięcznica 🤣🤣🤣

JUST ACT 447 • Środa [15.01.2020, 10:38:48] • [IP: 176.221.122.**]

A CO TO JEST ? TO JAKIEŚ ŚWIĘTE GURU pODŁEJ oBYWATELSKIEJ PATOLOGI OD GESZEFTÓW, LEWIZNY poDATKOWEJ I PRZEKRĘTÓW?

Gość • Środa [15.01.2020, 10:36:28] • [IP: 83.11.152.***]

Czy chodzi o tego Adamowicza co oddał w obce zarządzanie wodociągi i kanalizacje w obce, zagraniczne ręce?. Nie jest to zapewne dużo pieniędzy, ale dla miasta ok. 100.000.000 zł by się przydało. No, ale ważne, że przy okazji" przypadkowo" załapał się do zarządu tej firmy za głupie ok 100.000 zł rocznie.

Gość • Środa [15.01.2020, 10:33:00] • [IP: 37.47.166.***]

Czy w tym mieście mieszkają sami" KATOLE" z PiSu?? Obrzydliwe!! Pora umierać.

Gość • Środa [15.01.2020, 10:32:44] • [IP: 89.151.34.***]

Jakoś na placu Wolnosci nie czciło się innych zamordowanych.Niby dlaczego mamy specjalne obxchody śmierci kombinatora.Jest to polityczna demonstracja i oskarzanie innych winą tak jak to robił Schetyna i Owsiak.

Gość • Środa [15.01.2020, 10:31:36] • [IP: 78.10.206.*]

Od tej pory zmarło wielu dużo ważniejszych i lepszych ludzi. Przed śmiercią Adamowicz raczej był bardzo źle oceniany zarówno przez przeciwników jak i swoich PO-wskich przyjaciół. Zarzucali mu wszyscy nieuczciwość. A niby czemu mamy go czcić po śmierci?

Gość • Środa [15.01.2020, 10:28:45] • [IP: 37.47.166.***]

To był" CZŁOWIEK BEZ ZRZUTU" z zarzutami, a to wielka różnica. Szczególnie jeżeli zarzuty stawiają przestępcy łamiący notorycznie prawo i konstytucję. Cześć jego pamięci.

Pazdzioch • Środa [15.01.2020, 10:25:38] • [IP: 80.155.145.**]

A czy to obowiązek jest żegnać? Nie moja rodzina A robić coś na pokaz bo każdy robi jaki ma sens

Gość • Środa [15.01.2020, 10:24:24] • [IP: 93.214.186.*]

To znaczy że miał jakieś zarzuty, to można było go zamordować! Rok temu byliśmy w wielkim szoku, że takie coś wydarzyło się w naszym kraju i to w taki dzień. A co do tytułu znieczulica, odniosę się tak, że nie każdy musi przeżywać wszystko na ulicy.

Gość • Środa [15.01.2020, 10:17:31] • [IP: 5.173.137.***]

Zginął człowiek, takie rzeczy dziać się nie powinny, ale to był krętacz i przestępca. Mamy mu pomnik postawić tylko dlatego, że zginął ? Bez przesady.

Gość • Środa [15.01.2020, 10:05:24] • [IP: 157.25.45.***]

Jaka znieczulica? Było, minęło. Niech rodzina w swoim mieście ogarnie temat, każdy z nas żyje po swojemu.

Gość • Środa [15.01.2020, 10:02:36] • [IP: 178.238.240.**]

Zgadzam się z tym, że to była wielka tragedia, zginął człowiek. To nie podlega dyskusji. Ale bez przesady! My Polacy jak zwykle ze skrajności w skrajność i zrobiliśmy z tego wielkie męczennictwo. W prawie, w każdym większym mieście stawiają pomniki na część prezydenta Gdańska. Dla mnie to popisy polityczne, w zależności która partia w danym czasie rządzi. Uważam, że to nasza głupota!! Gdańsk niech pamięta, bo to był ich prezydent, a nie musi cała Polska.

Gość • Środa [15.01.2020, 09:58:00] • [IP: 77.252.46.**]

No i? Co rok mamy tu ganiac albo co miesiac jak na miesiecznice? Zawsze tak jest. Cos sie dzieje, sa emocje, mija czas - emocje opadaja. Mamy sie wiecznie umartwiac z powodu zbrodni sprzed roku? Zycie toczy sie dalej...

Gość • Środa [15.01.2020, 09:57:57] • [IP: 176.221.122.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [15.01.2020, 09:51:12] • [IP: 37.47.184.***]

no nie róbcie sobie jaj, może co miesiąc w kazdym mieście powinni stać?? czemu w Poznaniu i w Białymstoku itp. w tym roku nie było obchodów rocznicy zatonięcia Heweliusza??

Anonymous • Środa [15.01.2020, 09:38:26] • [IP: 31.0.34.***]

To co się wydarzyło rok temu to był niezły cyrk. Wydaje mi się, że coeaz więcej osób zdaje sobie sprawę z tej szopki." Zabili go a uciekł"... słowa piosenki o pewnym detektywie z Gdańska ;-)

Gość • Środa [15.01.2020, 09:38:23] • [IP: 185.210.39.**]

Nie rozumiem tradycji stawiania zniczy za kogokolwiek byle gdzie

RPG • Środa [15.01.2020, 09:36:49] • [IP: 93.94.190.**]

Jak Papież Jan Paweł II zmarł to cały naród deklarował pojednanie, a co nastąpiło parę miesięcy później i trwa do teraz. Tak w ogóle, to rok temu wydarzyła się ludzka tragedia jak wiele innych. W obliczu śmierci wszyscy jesteśmy równi, a pamięć. .. no cóż jest ulotna

Gość • Środa [15.01.2020, 09:34:25] • [IP: 176.221.123.***]

Po prostu ciemny lud tego nie kupił

Gość • Środa [15.01.2020, 09:33:39] • [IP: 157.25.141.**]

To podobnie jak Adamowicz zapomniał o ilości posiadanych mieszkań i kont bankowych.Ludzka pamięć jest zawodna.

Gość • Środa [15.01.2020, 09:29:21] • [IP: 80.245.190.***]

I prawidłowo, Facet nie był żadnym bohaterem narodowym, wzorem moralności i cnót - ba, miał postawione zarzuty prokuratorskie.

Gość • Środa [15.01.2020, 09:25:52] • [IP: 2.99.67.***]

Bez przesady ludzie mają swoje problemy rodziny. Raz powinno wystarczyć dla pamięci. PORAZKA

Gość • Środa [15.01.2020, 09:15:39] • [IP: 93.94.190.***]

Był szok, bo zawsze gdy się morduje człowieka to jest czyn straszny i przestępczy, ale postać prezydenta Gdańska nie mogła być dłużej czczona z prostego powodu: miał poważny konflikt z prawem, nie był w stanie wyjaśnić pochodzenia licznych mieszkań jak i pieniędzy. I przypomnę, to nie TVP czy media prawicowe były wiodącymi w ukazywaniu jego konfliktu z prawem, lecz Newsweek, lokalne wydanie Gazety Wyborczej, TVN. Można to" wygooglać". W ogóle Newsweek był pierwszy jako medium demaskujące sprawę. Mnie osobiście zdumiewa" świecka" kanonizacja tego - niestety zamordowanego, z tym sie pogodzić nie można - człowieka, np.plan nazwania jego imieniem ulicy w Warszawie (ciekawe, dlaczego w tym mieście). Przypomnę jeszcze i to, że PO rozstała się z tym politykiem wobec jego sprawy prokuratorskiej, startował w wyborach z własnym komitetem - dopiero morderstwo ośmieliło lidera tej partii do ukrywania tego politycznego rozwodu - po zabójstwie zwietrzono korzyśc polityczną.

Gość • Środa [15.01.2020, 09:14:08] • [IP: 176.221.122.**]

Znieczulica to drugie imię twoje, samo życie jest ulotne.

Gość Maciek • Środa [15.01.2020, 09:12:08] • [IP: 5.173.239.**]

To chyba wszystko wina tego" szoku i niedowierzania".

Stefan • Środa [15.01.2020, 09:06:11] • [IP: 37.47.152.***]

Niech mu jeszcze defilade na placu żołnierza we" warszafce" zrobią

Gość • Środa [15.01.2020, 09:03:04] • [IP: 83.11.152.***]

A mało innych osób zmarło od tego czasu? Adamowicz to jakaś osoba szczególna??

Gość • Środa [15.01.2020, 08:59:12] • [IP: 31.11.129.***]

Niech w Gdańsku palą

Gość • Środa [15.01.2020, 08:46:20] • [IP: 185.210.38.**]

Bo to u nas normalka, jednodniowe zrywy na pokaz i dla lansu.Nie sztuką jest raz w roku się pokazać, sztuką jest pomagać na co dzień i tym którzy naprawdę tej pomocy potrzebują.

Gość • Środa [15.01.2020, 08:45:59] • [IP: 37.47.234.***]

Gościu dobrze się ustawił, o żonie już nie wspomne, działki, mieszkania itp. To wogóle nie pokrywa się z jego dochodami !! Pytanie, skąd taki duży majątek

Gość • Środa [15.01.2020, 08:45:14] • [IP: 176.221.122.**]

A to ilość plastiku świadczy o pamięci?

Gość • Środa [15.01.2020, 08:42:38] • [IP: 5.173.146.**]

Jak można hołdować osobie nie uczciwej która oszukiwała w zeznaniach podatkowych. Po przewracało się w głowach co niektórym. Takie zachowanie doprowadzi na Kraj nad przepaść i skrajnych zachowań. Wstyd za taki kręgosłup moralny. Wstyd

Gość • Środa [15.01.2020, 08:40:17] • [IP: 195.206.105.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [15.01.2020, 08:38:47] • [IP: 176.221.113.**]

Sprawa była polityczna. Znicze paliły lemingi TVN-u. Jak dostana sygnal to zapala, a jak nie to nie.

Gość • Środa [15.01.2020, 08:34:35] • [IP: 37.47.5.***]

Żeby to był chociaż człowiek bez zarzutów. ..

Oglądasz 1-110 z 110
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nadzwyczajnej sesji Rady Miasta 29 kwietnia 2024 r. (poniedziałek) godz. 13:00, która odbędzie się w Miejskim Domu Kultury w Świnoujściu sala 315, II piętro budynek przy ul. Wojska Polskiego 1/1. Porządek obrad: 1. Otwarcie sesji. 2. Podsumowanie VIII kadencji Rady Miasta Świnoujście. 3. Zamknięcie sesji. Przewodnicząca Rady Miasta Elżbieta Jabłońska ■ Dargobądz, 18 kwietnia 2024 r. - Wczesnym rankiem o godzinie 6:14 doszło do poważnego wypadku na drodze krajowej numer 3 w miejscowości Dargobądz. Z nieustalonych dotychczas przyczyn zderzyły się dwa pojazdy dostawczy i bus. W wyniku zdarzenia poszkodowane zostały osoby podróżujące tymi pojazdami ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■